Svátek má: Leopold

Regiony

Velikost textu:

Dětský domov ve Frýdlantu má nový sociální automobil

Dětský domov ve Frýdlantu má nový sociální automobil

Dětský domov Frýdlant získal již třetí sociální automobil, zcela novou Dacii Dokker využije především k odvozu dětí k lékaři. Přispělo na něj pětačtyřicet firem z regionu.

Nový vůz Dacia Dokker
31. října 2018 - 07:00

Předání vozidla proběhlo v pondělí 29. října, klíčky z rukou zástupců poděbradské reklamní agentury Kompakt, která tento projekt zaštiťuje, převzala ředitelka dětského domova Mgr. Věra Dunajčíková.

Dětský domov ve Frýdlantu obdržel již třetí vůz zdarma v rámci projektu Sociální automobil. „Ve většině zařízení pečujících o děti se vozový park zpravidla nenachází v nejlepším stavu. Tato zařízení získávají nové auto obtížně, proto jsme se rozhodli vzít situaci do svých rukou a pomoci těm, kteří v životě nemají stejnou startovní čáru jako my. Rád bych proto poděkoval všem firmám i jednotlivcům, kteří se na financování vozu pro dětský domov ve Frýdlantu podíleli,“ uvádí Miroslav Káninský, jednatel společnosti Kompakt.

Reklamní agentura Kompakt organizuje předávání vozů i pro jiné neziskové a příspěvkové organizace pracující v oblasti péče po celé České republice. Dětský domov ve Frýdlantu byl obdarován v celkovém pořadí již 754. vozem.

„Z nového vozidla jsme nadšení, ušetří nám spoustu času. Poslouží především k odvozu dětí za lékaři, nebo k rozvozu dětí do školek a škol. Využití ale najde i při zásobování našich zařízení a při cestách na různé akce a výlety,“ dodala Mgr. Věra Dunajčíková, ředitelka Dětského domova Frýdlant.


Novou Dacii Dokker může výchovné zařízení využívat zejména díky štědrosti lokálních firem, které na vůz přispěly. Celkem se na projektu podílelo 45 podniků z nedalekého okolí.


Za spoluúčasti firem a společností se poděbradská reklamní agentura Kompakt snaží o vytvoření, zdokonalení a obnovení vozového parku v ústavech a zařízeních, která svou činnost zaměřila na výchovu, vzdělání, rehabilitaci a integraci zdravotně, mentálně či jinak hendikepovaných lidí. Projekt stojí na systému tzv. „reklamy na kolech“ a spočívá v tom, že jednou v roce přejde obchodní zástupce na tento projekt a po dobu tří měsíců získává firmy, které jsou ochotné přispět na dobrou věc a chtějí se podílet na přípravě automobilu, jenž poputuje do některého ze sociálních zařízení. Daná organizace tak získá nejen dobrý pocit za svou dobročinnost, ale i reklamu na vozidle, které je na silnicích všem na očích.

Od roku 1997, kdy byla zahájena realizace tohoto projektu, se za pomoci firem a společností po celém území ČR podařilo předat již přes 750 sociálních automobilů. Vzhledem k zahraničním zkušenostem byl doposud tento projekt postaven na vozech Renault Master, Renault Kangoo a Dacia Dokker. Libereckenovinky.cz informovala Eva Wagner za EPIC Public relations s.r.o.

(jv,libereckenovinky.cz foto:epicpr.)